National Logistik

Reklamation och skadeanmälan

Vi hanterar ditt ärende snabbt och professionellt

Reklamation

Hantering av reklamationer

Vi på National Logistik strävar alltid efter hög kvalitet. Om något inte motsvarar dina förväntningar vill vi gärna veta det så att vi kan åtgärda det.

Viktigt att veta

Vi värdesätter en öppen och respektfull dialog med alla våra kunder. Tveka därför inte att höra av dig till oss om du har synpunkter eller frågor kring en utförd tjänst.

Reklamation

Om du inte är nöjd med vår flyttstädning vill vi gärna veta det så att vi kan åtgärda det. Vi garanterar godkänd besiktning och kommer tillbaka utan extra kostnad om något skulle vara otillfredsställande.

Så fungerar reklamationen

  1. Skicka in din reklamation inom 14 dagar efter att arbetet slutförts
  2. Fyll i uppgifterna nedan så hittar vi ditt ärende direkt
  3. Vi återkommer till dig inom 24 timmar för att boka en tid för återbesök
  4. Vi åtgärdar problemet utan extra kostnad för dig

Fyll i din reklamation

Klicka på knappen nedan för att göra en reklamation

Reklamation

14 dagars garanti

Vår garanti gäller i 14 dagar efter utförd tjänst.

Skadeanmälan

Hantering av skadeanmälan

Skadeanmälan

Om något har skadats under flytten ska du anmäla det omedelbart. Vi har ansvarsförsäkring som täcker skador på kundens egendom under utförande av tjänsten.

Så gör du en skadeanmälan

  1. Anmäl skadan så snart som möjligt, inom 3 dagar
  2. Fyll i skadeanmälan med alla uppgifter nedan
  3. Bifoga bilder på skadan och eventuella kvitton
  4. Vi behandlar ärendet och återkommer till dig inom 24 timmar
  5. Skadan hanteras genom vårt försäkringsbolag

Gör en skadeanmälan

Klicka på knappen nedan för att anmäla en skada

Skadeanmälan

Efter att du skickat in din anmälan

När vi mottagit din reklamation eller skadeanmälan kommer National Logistik att behandla ärendet.

Vi återkommer till dig via e-post med en bekräftelse och, om det behövs, ytterligare frågor eller kompletteringar.

Konsumentverket och ARN

Om du inte är nöjd med hur vi hanterat ditt ärende kan du vända dig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) för att få hjälp med tvisten.

ARN är en statlig myndighet som prövar tvister mellan konsumenter och företag. Tjänsten är kostnadsfri för konsumenter.

Anmäl till Konsumentverket ARN

Kontakta oss

Har du frågor kring din reklamation eller skadeanmälan? Kontakta oss gärna så hjälper vi dig.

Kontakta oss